ERAM, SAM, SAM

Hola nens i nenes de 3r,

aquesta setmana us proposo una activitat molt divertida.

Heu d’anar a la pàg. 46 del llibre  i aprendre l’acompanyament de percussió corporal de la CANÇÓ “Eram, sam, sam”. Després a la llibreta haureu d’apuntar què ha passat amb la cançó. Has notat algun canvi? Quan l’escoltis, ho sabràs!

A la pàg. 47 teniu una taula on us expliquen què és cantar a l’uníson i cantar en cànon. Copieu a la vostra llibreta la taula i escolteu una altra versió de la CANÇÓ “Eram, sam, sam” on podreu notar la diferència entre les dues maneres de cantar. Si podeu cantar amb els vostres pares o germans i provar de fer un cànon, seria fantàstic!

Per acabar, fareu la pàg. 23 del quadernet, que és molt facileta i curteta.

Fins aviat!