ACTIVITAT 22 CATALÀ /9-juny-2020/ EL PASTISSER DE TORREGROSSA.

Bon dia a tots i totes!!

Avui escoltareu un conte molt bonic que es diu el Pastisser de Torregrosa. Mireu aquest VÍDEO.

També el podeu llegir, AQUÍ trobareu el conte escrit.

Després d’escoltar i/o llegir el conte heu de respondre el següent QÜESTIONARI.

La setmana passada a la classe virtual vam treballar la separació de síl.labes i vam veure que hi ha unes lletres que s’han de separar i altres que no. Mireu aquest requadre per a recordar-ho.

En aquesta FITXA trobareu diferents paraules que han sortit en el conte del Pastisser de Torregrossa. Haureu de separar les paraules en síl.labes tenint en compte el requadre anterior. Quan acabeu, vosaltres mateixos en fareu la correcció, agafeu un bolígraf o color vermell, mireu aquest DOCUMENT i corregiu si teniu algun error.

Que tingueu bon dia!!

A reveure!!