ACTIVITAT 2 (Música) / 22-abril-2020/ La cançó de Sant Jordi + activitat pulsació

Booooon dia noies i nois de 2n!!

Com heu passat la setmana? Esteu bé??? Espero que si!

Jo avui estic molt contenta, demà ja és Sant Jordi i us he preparat aquesta CANÇÓ per donar-li la benvinguda! Què us sembla si l’escolteu i n’apreneu, almenys, un tros? També us deixo la LLETRA per si la voleu llegir!

I… us deixo aquesta activitat per repassar les figures rítmiques i els compassos. Coneixem el compàs de 2, el de 4 i avui, també coneixerem el de 3, és a dir, que hi caben 3 pulsacions. Heu de clikar AQUÍ i se us obrirà una fitxa. Quan l’acabeu, li doneu a “TERMINADO” i a la pantalla que se us obrirà, cliqueu a “Enviar mis respuestas a mi profesor/a”.

Us demanarà el nom de l’alumne i a sota de tot, el meu correu (acanal10@xtec.cat), així jo rebré les respostes.

Feliç dimecres i bona feina 🙂