ACTIVITAT 5 (Música) / 13-maig-2020 / Pere i el llop

Boooon dia noies i nois!

Avui us porto un conte musical molt i molt xulo! Es diu “Pere i el llop” i va ser creat per un compositor anomenat Sergei Prokofiev.

Us deixo l’enllaç on podeu veure el conte però, abans, podeu veure aquest altre vídeo per a conèixer els instruments i els personatges.

Què treballarem amb aquesta activitat?

– Aquesta obra té 7 personatges. Cada personatge és representat per un instrument i, abans de l’obra ens ensenyen els instruments que els representen i com sonen.

A més, us deixo aquest DOCUMENT perquè el mireu abans de veure el vídeo i durant, per veure bé l’instrument que sona en cada moment (en acabar, podeu retallar les imatges i jugar al memory personatge-instrument amb la família).

– En acabar de veure el vídeo, ens haurem fixat molt i molt bé en els instruments, els personatges i la música que sona amb cadascun d’ells, oi??? Doncs us proposo 4 fitxes (n’haurieu de fer almenys 2, les poso de més faciletes a més dificiletes)

FITXA 1: Relaciona cada personatge amb l’instrument que el representa (nivell 1) – recomanada per 1r

FITXA 2: Relaciona cada personatge amb l’instrument que el representa (nivell 2) – recomanada per 2n

FITXA 3: Escolta i relaciona l’instrument que ha sonat amb el personatge que li correspon (recomanada per 1r i 2n)

FITXA 4: Escolta i relaciona l’instrument que ha sonat amb la seva imatge (recomanada per a les persones més atrevides)

* Recordeu, en acabar cada fitxa, heu de clicar “Terminado”, posar el vostre nom i enviar-me-la al meu correu (acanal10@xtec.cat)

Uaaaaaaau, quanta feina!!! No cal fer-la tota avui! Podeu anar fent mica en mica durant aquesta setmana, espero que us agradi molt aquest conte musical. A mi… M’ENCANTA!!!!!!!!!!

Feliç dimecres i molt bona feina 🙂