Activity 2 / 17-Abril-2020 / English activities

Hello!!!!!  How are you? I’m fine, thank you, and you?

Nois, avui farem unes activitats en anglès. Estic segura que us agradaran i són divertides de fer! És una activitat interactiva i retroactiva, és a dir, quan acabeu les dues activitats que us proposo me les podreu enviar, si voleu.

Papis i mamis: Quan acabin l’activitat cliqueu a ¡TERMINADO! (veureu que surt un requadret blau al final de l’activitat), i se us obrirà la següent pantalla que l’haureu d’omplir amb les dades que us detallo a continuació:

Introduce tu nombre completo el nom del vostre fill/a
Curso/nivel: P5
Assignatura: English
Introduce el email del profesor: laranda1@xtec.cat

Les activitats que us proposo són per repassar les parts del cos, els números i la família.

La primera activitat està relacionada amb les parts del cos, entreu en aquest enllaç Body parts. En aquesta fitxa haureu de relacionar la part de l’esquerra, on escoltareu les paraules, amb la part de la dreta. Heu d’agafar les fotografies del noi i col·locar-les en el seu lloc depenent el que aneu escoltant.

La segona activitat és de números. Cliqueu en aquest enllaç Numbers. En aquesta fitxa haureu d’anar escoltant els diferents àudios i col·locar els nombres en el lloc corresponent. Fàcil, oi?

Per últim, repassarem la família. Entreu en aquest enllaç Family. En aquesta activitat haureu de col·locar les paraules al costat de cada persona. Per fer-ho, heu d’escoltar cada paraula i col·locar-la en el seu lloc.

Quan acabeu les activitats, podeu comprovar les vostres respostes, a veure si ho heu fet bé! Ho podeu fer totes les vegades que vulgueu. A mi m’agradaria que m’enviéssiu les respostes quan acabeu (com us he explicat abans), i així podré veure que sou uns campions i ho heu fet molt bé!!!!!

Have a nice weekend! See you next week!!! I love you!!
(Bon cap de setmana! Ens veiem la setmana que ve! Us estimooo!!!)

(Si teniu qualsevol dubte, em podeu enviar un correu)