Activitat 36/25-Maig-2020/Conte: LA FRUITA ÉS MEVA

Elefants!!!! Tornem a començar setmana!!!!

Avui dilluns, començarem amb un conte molt especial titulat: LA FRUITA ÉS MEVA on sabeu què?? alguns dels seus personatges són elefants com vosaltres!!! però ja veureu quan escolteu el conte, que vosaltres sou forts, alegres, simpàtics, treballadors descobridors, a vegades una mica trapelles i xerraires i sobretot sou un GRAN EQUIP i això m’encanta!!!
Teniu ganes d’escoltar-lo? Com ja sabeu heu de prestar molta atenció ja que després, haureu de contestar unes preguntes i fer alguna activitat.

Heu vist com jo tenia raó???? Aquests elefants NO sou vosaltres!!!!

RESPÓN LES SEGÚENTS PREGUNTES:
1- Quants elefants vivien al cor de la selva?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2- A l’elefant 1 quina fruita li agradava?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3- I al segon elefant?. . . . . . . . . . . . . . . . . .
4- I al tercer elefant?. . . . . . . . . . . . . . . . . .
5- I al quart elefant?. . . . . . . . . . . . . . . . . .
6- I al cinquè elefant?. . . . . . . . . . . . . . . . .
7- Quina fruita exótica hi havía en un arbre molt alt?. . . . . . . . . . . . . . . . .
8- Quins animals volien també agafar aquella mateixa fruita?. . . . . . . . . . . . . .
9- L’elefant 1 per poder agafar la fruita va BUFAR.
I l’elefant 2?. . . . . . . . . . . . . . . .
I l’elefant 3?. . . . . . . . . . . . . . . .
I I’elefant 4?. . . . . . . . . . . . . . . .
I l’elefant 5?. . . . . . . . . . . . . . . .

Què us sembla si ara fem un dibuix de la part que més us hagi agradat??? si voleu, el podeu colorejar.
Jo el voldré veure ehhhhhh?????
Ahhh per cert!!! mireu qui us vol ensenyar el seu treball de divendres passat sobre les pintures vegetals!!!!Gràciesssss!!!

Us estimo!!!! Fins demà!!!!