Activitat 12 / 14-abril-2020 /Conte: El drac i la dragona

Bon dia Elefants!!!!

Espero que hagueu gaudit d’unes bones vacances, però com ja sabeu ja s’han acabat i avui ja toca tornar amb moltes ganes a treballar cada día una miqueta.

Avui us proposo que mireu aquest vídeo EL DRAC I LA DRAGONA on us explico un conte molt especial. JA SABEU QUE HEU D’ESCOLTAR AMB MOLTA ATENCIÓ I QUE CADA DIA HEM DE LLEGIR UNA ESTONA, perquè després d’escoltar-lo haureu de respondre aquestes preguntes:

QUIN ÉS EL TÍTOL DEL CONTE?
– QUINS ANIMALS SÓN ELS PROTAGONISTES DEL CONTE?
– QUÈ VAN CELEBRAR?
– QUIN REGAL VAN FER AL DRAC I LA DRAGONA ELS HABITANTS DEL POBLE?
– I LES FORMIGUES RECODEU QUIN DINAR BONÍSSIM VAN PREPARAR?
– QUINS ANIMALS VAN SER ELS ENCARREGATS DE TOCAR TOTA LA NIT?PODRÍES RECORDAR ALGUNS DELS INSTRUMENTS AMB ELS QUALS VAN TOCAR?

Ja sabeu que el final del conte us l’explicaré demà, però vosaltres avui heu de pensar quin va ser el regal molt especial que els animals del bosc van entregar al drac i la dragona.

A veure qui ho encertarà????

Espero que us hagi agradat molt!!
Ens tornem a trovar demà!
Que passeu un bon día!
Us estimo!!!!