Activity 2 / 17-Abril-2020 / English activities

Hello!!!!!  How are you? I’m fine, thank you, and you?

Nois, avui farem unes activitats en anglès. Estic segura que us agradaran i són divertides de fer! És una activitat interactiva i retroactiva, és a dir, quan acabeu les dues activitats que us proposo me les podreu enviar, si voleu.

Papis i mamis: Quan acabin l’activitat cliqueu a ¡TERMINADO! (veureu que surt un requadret blau al final de l’activitat), i se us obrirà la següent pantalla que l’haureu d’omplir amb les dades que us detallo a continuació:

Introduce tu nombre completo el nom del vostre fill/a
Curso/nivel: P4
Assignatura: English
Introduce el email del profesor: laranda1@xtec.cat

Les activitats que us proposo són per repassar els animals que hem estat treballar a l’escola. Us enrecordeu???

Per la primera activitat, cliqueu a aquest enllaç Animals 1. És una activitat on heu  de relacionar la columna de l’esquerra amb la columna de la dreta. Per fer-ho, heu d’escoltar la part de l’esquerra i aixi poder-ho relacionar segons el que escolteu.

Per la segona activitat, entreu en aquest enllaç Animals 2. En aquesta fitxa haureu de clicar a cada animalet i segons el que escolteu haureu de donar-li si és cert o no. És molt fàcil, ja veureu!!

Quan acabeu les activitats, podeu comprovar les vostres respostes, a veure si ho heu fet bé! Ho podeu fer totes les vegades que vulgueu. A mi m’agradaria que m’enviéssiu les respostes quan acabeu (com us he explicat abans), i així podré veure que sou uns campions i ho heu fet molt bé!!!!!

Have a nice weekend! See you next week!!! I love you!!
(Bon cap de setmana! Ens veiem la setmana que ve! Us estimooo!!!)

(Si teniu qualsevol dubte, em podeu enviar un correu)