Activitat 37 / 22 maig 2020 / Plàstica / Manualitat

BON DIA. Fa dies que no escoltem la cançó de quan arribem a l´escola.

Què diu la cançó ?. Quan ens llevem, qui s´ha amagat ?’. Quan comença el dia qui surt ?

Doncs avui farem una manualitat molt xuli perque la podeu penjar a la vostra habitació. Serà, serà, un SOL. Voleu saber com fer-ho ?

Material necessari :  – Fulls grocs ( si no en teniu podeu pintar-los)./ – Plat de cartró .

A punt per començar ?. Dibuixeu la forma de la vostra mà tot resseguint-la sobre el full. Cal dibuixar unes quantes mans. LLavors les retalleu. Per últim pinteu el plat amb pintura o ceres de color groc (Si no en teniu podeu fer una rodona amb cartolina) . Només falta fer-li uns ulls, un nas i una boca. Per cert a mí m´agrada un SOL ben content.Li podeu enganxar un fil per penjar.  Ànims, qui s´atreveix ? . A gaudir molt de l´activitat.

BON FINDE , a gaudir del SOLETE. Us estimo.