Activitat 26 / 7 maig 2020 / Plàstica – Creativitat – Projecte : “Els monstres “

BON DIA DOFINS !!!

Avui tinc una notícia, sabeu què ?. Doncs bé , m´ha arribat una carta amb una foto. L´he obert i em posava :

” Hola Teresa. Com estàs ?. Sóc el monstre que vull venir a l´escola perque estic molt aburrit d´estar a les clavegueres i sortir a les nits a passejar per la ciutat. Vull fer nous amics i que em coneguin. Et  deixo una foto perque li ensenyis als nens i nenes. Fins aviat ”

El voleu conèixer ? .ATENCIÓ.

Vosaltres creieu que tots els monstres són iguals ? . Doncs NO. HI HA MONSTRES MOLT DIFERENTS.

Qui s´ anima a fer a casa un MONSTRE ?. Així quan puguem tornar a l´ escola el nostre nou company tindrà mooooolts amics. Vinga desperteu la vostra imaginació i creativitat. Quan el tingueu fet podeu enviar-me una foto i li faré arribar a ell

Per acabar l´activitat d´avui, escriurem amb lletra de pal la paraula MONSTRE amb lletres ben grans. Retallarem les lletres, les barregerem i haurem de construir de nou la paraula, què us sembla ?

Que tingueu un dia monstruosament interessant. Petonàs.