Activitat 21 / 28 d ´ abril / Matemàtiques / Reforç de nombres

HOLA, BON DIA A TOTS. Com va tot ?. Jo desde casa estic sentint uns ocellets. Voleu fer una cosa ?

Seieu en un racó de la casa tranquil. Tanqueu els ulls i durant 5 minuts descobriu els sorolls que us envolten. Sorolls de dins de casa, dels veïns,de l´escala, de fora el carrer,etc. .ESCOLTEU, ESCOLTEU.

Quins sorolls heu escoltat ?, els recordes ?

Què podem fer avui ?

Voleu jugar al DÒMINO ?. Si no en teniu, podeu construir fitxes de dòmino. Cada jugador pren 5 fitxes del conjunt que són avall. Comença un jugador destapant una fitxa i el següent n´ha de col.locar una altra que coincideixi en algun dels extrems. Si no en té cap en roba una de la pila. Guanya el primer jugador que de dòmino es quedi sense fitxes. Us animo a provar-ho.

Seguidament , per què no repassem una mica els nombres ?.Fem targetes dels n*s.de l´1 al 10. Aprofitant les fitxes de dòmino comptem els puntets de cada una d´elles i col.loquem cada fitxa sobre la quantitat corresponent. En aquesta imatge us quedarà més clar.

Vinga a jugar, Que tingueu un dia genial .

Fins demà. Una abraçada de les nostres.