Setmana final /18 juny 2020 / Plàstica – Creativitat

BON DIA CARGOLS, DOFINS I ELEFANTS .

Ja sabeu que el curs es va acabant . Teniu ganes de vacances ?. Esteu preparats per fer festa ?.

Voleu saber què estava fent ? Mireu, mireu.

L´activitat d´avui serà fer una FESTA en un gran full. Tanqueu els ulls i penseu amb tots els moments màgics viscuts a l´escola aquest curs. Hem après moltes coses, hem jugat , hem rigut, hem fet música, anglès, excursions, piscina… en definitiva, ens ho hem passat SUPER, SUPER BÉ . Seguidament agafeu un full i tot el material que pugueu tenir a casa ( colors, retoladors, ceres, guixos, gomets, papers diversos ,pompons, canyetes, llegums , botons, etc. ). Mans a l´obra. Amb tot , desperteu l´imaginació i creativitat fent una obra artística plena de colors i disbauxa.

Per acabar us convido a escoltar aquesta cançó de comiat.

ATENCIÓ, demà recordeu d´obrir el blog. Tenim un MISSATGE molt important per tots vosaltres.

FINS DEMÀ. US ESTIMOOOOOO.