Activitat 6 (Kheops’ Project) / 14-Maig-2020 / Repte 5

Bon dia cargols!!!

Avui, el nostre amic Kheops ens ha deixat un missatge i un repte nou per a fer! Escolteu, escolteu….

Doncs ja heu escoltat, avui aprendrem algunes formes geomètriques en anglès. Per fer-ho, us hem preparat aquest vídeo amb algunes formes i una manualitat per tal de fer seriacions amb aquestes formes. Esperem que us agradi!!! Mireu, mireu…

Families, nosaltres ho hem preparat amb rotllos de WC però si no en teniu suficients es pot fer d’una altra manera, amb paper:

Aquí us deixem uns quants models perquè els pugueu fer! Vinga nois que segur que us surtirà genial!!!

Model 1

Model 2

Model 3

Model 4