ACTIVITAT 6. (INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGE) 31/03/2020. Treballem amb els noms dels nens.

Holaaaaa!!

Ja som dimarts!! Comencem dient bon dia??!! Cliqueu la foto.

I ara… a treballar!!

Avui ens toca treballar amb els noms dels nens de  la classe. Anem a aprendre quantes lletres tenen, quines són, si és molt llarg, molt curt… Per fer-ho, els papes o le mames escriuran en uns papers tots els noms dels nens i les nenes. Els hauran d’escriure dos cops, ara us explicaré per què. Si teniu impresora, ho podeu fer amb l’ordinador. Jo com no tinc ho he fet així.

Quan ho tingueu, retallareu lletra per lletra un dels llistats de noms. L’altre el deixeu sense retallar ja que será la mostra a seguir per confeccionar els diferents noms.

       

I ara ja podem començar!! Us deixo en els següents enllaços les fotos dels nens i nenes. Veureu que en un dels documents teniu les fotos amb el nom dels nens inclós, us poden servir de mostra. L’altre, són les fotos soles.

FOTOS SENSE NOM

FOTOS AMB NOM ESCRIT

De moment treballarem amb les fotos que tenen el nom escrit. Aquestes són les activitats que us proposo i alguna recomanació:

1- Amb les fotos que porten nom, podeu tenir-les de mostra i anar buscant els noms dels nens. Després podeu fer igual lletra per lletra.

No treballeu amb molts noms a la vegada ja que seria fer buscar als nens entre moltes lletres. Podeu anar treballant amb grups de 3 noms.

2- Un cop hagin fet els noms amb la referència de la foto (que la necessitaran moltes vegades) podeu treballar només amb les mostres i els noms.

3- Podeu ensenyar als nens la mostra escrita del nom per tal que endivinin de quin nen és. Segur que us sorprenen!!

Aneu practicant!! Espero que no sigui molt complicat!!

Que tingueu un bon dia!!

Us aloviu!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>