ACTIVITAT 1 (Música) / 24-març-2020 / Cançó “Primavera, primavera”

Hola nens i nenes d’Infantil!!!

Com esteu???? Jo us trobo molt a faltar… i tinc moltes ganes de fer música amb vosaltres per cantar cançons, fer danses i tocar instruments!

Avui us penjo la cançó de “Primavera, primavera” que ja vau escoltar l’altre dia, perquè m’agradaria molt que us l’aprenguéssiu i m’enviéssiu un video cantant-la o me l’ensenyéssiu quan tornem a l’escola… què us sembla?

I se m’ha acudit que també, com ja sou professionals, els hi podríeu ensenyar a les vostres famílies que bé canteu i balleu la cançó amb la que comencem les classes de música: “L’hora de fer música” .

Bé, nens i nenes, espero que passeu una bona estona de música, aquests dies anirem penjant més activitats i cançons per cantar!!!!

Un petó ben gran 🙂