XOCOLATADA SOLIDÀRIA: Muntem un bon cacau!

El 15 de febrer es celebra el Dia Internacional del Càncer Infantil. Aquest dia té com a objectiu sensibilitzar i conscienciar sobre la importància dels reptes als que s’enfronten els nens i adolescents amb càncer i les seves famílies, així com de la necessitat de que tots els nens en qualsevol lloc del món tinguin accés a un diagnòstic precís i precoç i puguin rebre un tractament eficaç.

Dins d’aquesta diada, a l’escola ens vam sumar novament a la iniciativa de la xocolatada solidària, on tot l’alumnat, des de P3 a 4t d’ESO, va passar un matí especial amb un esmorzar de xocolata i melindros.

La recaptació obtinguda es destina íntegrament a projectes per la investigació, el diagnòstic i el tractament del càncer infantil que es desenvolupane a l’Hospital Sant Joan de Déu.

En els grups de menor edat, vam aprofitar l’ocasió per treballar hàbits tant personals com socials, d’higiene i salut, cura de l’entorn i cura dels altres. Quin valor més bonic poder ajudar als altres!