Visita al Caprabo – TRIA BO, TRIA SA

Tria bo, tria sa | Tria bo, tria sa

La setmana passada, l’alumnat de Cicle Mitjà va completar els seus coneixements sobre l’alimentació saludable (el projecte d’aquest trimestre) gaudint d’una activitat d’allò més divertida.

Després d’haver après moltes coses interessants sobre els aliments, la dieta saludable, els nutrients… i un munt de coses més, vam posar a prova els nostres coneixements creant el nostre MENÚ DEL DIA SALUDABLE i fent una simulació de la compra al CAPRABO.

Prèviament a la sortida, l’alumnat va treballar a classe tots els aspectes necessaris per tal de poder garantir fer l’activitat de la millor manera possible.

Un cop vam estar al Caprabo, vam gaudir de l’explicació d’una nutricionista, la qual ens va fer un repàs sobre la piràmide dels aliments i l’alimentació saludable.

En finalitzar la xerrada, ens vam posar mans a l’obra seguint les instruccions que ens va donar i vam poder anar per la botiga a buscar els ingredients del menú que havíem preparat.

I per acabar l’activitat vam ordenar tots els aliments que vam “comprar” a cada part de la piràmide de l’alimentació saludable.

Va ser una experiència molt enriquidora i vam estar ben atents i atentes durant tota la jornada. Ara ja sabem preparar un àpat saludable i fer una compra sostenible.