Taller Aqualogia

Els alumnes de Cicle Inicial han realitzat un taller a càrrec d’AGBAR, una empresa barcelonina dedicada a l’abastament d’aigua, la gestió de la xarxa i la depuració.

L’objectiu d’aquest taller ha estat conèixer el cicle integral de l’aigua, com aquesta arriba a les nostres cases i quins tractaments són necessaris per a consumir-la i retornar al medi natural. Han après que l’aigua que necessitem cada dia s’extreu del medi natural i es neteja a la potabilitzadora que és on es prepara perquè sigui potable, és a dir, perquè no ens faci mal quan la beguem. Després viatja per llarguíssimes canonades fins arribar a casa.

També han reflexionat sobre el fet que l’aigua sigui un recurs escàs i que han de cuidar-lo. A través d’un joc interactiu han descobert els llocs de l’escola on es consumeix aigua i a quins llocs l’aigua és més bruta.

Per acabar han fet un experiment on de forma molt casolana han aconseguit depurar aigua bruta.

Ha estat un taller molt interessant!!!!