Summer School 2024

Benvolgudes famílies, ja tornem a tenir aquí el CASAL D’ESTIU 2024!

Aquest curs estarà centrat en els experiments i en la part divertida de la ciència. Ara, que costa fer gaudir els més petits fora de l’àmbit tecnològic, és important reconnectar amb estímuls diferents. Els experiments són una manera de gaudir, però també d’explorar a nivell sensitiu i cognitiu i de despertar l’enginy.

Del 25 de juny al 26 de juliol el casal inclourà, com l’any passat, un curs intensiu d’anglès, en el qual el monitoratge seguirà les programacions i activitats indicades per la nostra escola d’idiomes Molina Language College. A més, aquest any també oferim Casal la primera setmana del setembre, des del dia 2 de setembre fins el 6.

Estarà dirigit a tots els alumnes d’infantil i primària. En el cas dels alumnes de secundària oferirem un format diferent en horari intensiu de matins i amb activitats de reforç, mitjans de comunicació i audiovisuals a més del curset intensiu d’anglès.

Com cada estiu, el casal és un espai per potenciar la dimensió socioemocional dels nostres infants i joves a través dels jocs, les dinàmiques cooperatives, l’esport i els tallers i activitats del tema plantejat.

Les activitats d’educació en el lleure permeten a l’alumnat seguir adquirint competències complementàries a les de l’educació formal, i de la mateixa manera, integrar valors com la cooperació, el compromís, la vida saludable, el respecte al medi ambient, la igualtat, etc.

Com altres anys, el Casal inclou piscina i activitats d’aigua i està obert tant als alumnes de l’escola com de fora.

Tot i això, l’objectiu del CASAL és GAUDIR AL MÀXIM!!
Horaris:

ACOLLIDA 08h a 09h
CASAL 09h a 13h
MENJADOR 13h a 15h
CASAL 15h a 17h

El període d’inscripció serà fins al divendres 07 de maig i es farà de forma telemàtica al següent formulari. La reserva de places es farà per ordre d’inscripcions i fins a omplir el nombre de places per grups d’edat.

El 27 de maig a les 18:00 hi haurà una reunió informativa on podreu resoldre tots els dubtes que us puguin sorgir i conèixer una mica més quin serà el planning del casal.

SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ FEU CLIC EN EL SEGÜENT ENLLAÇ: 🔗 SUMMER SCHOOL 2024

SI VOLEU FER LA INSCRIPCIÓ FEU CLIC EN EL SEGÜENT ENLLAÇ: 🔗 FORMULARI D’INSCRIPCIÓ