Setmana Europea de la Prevenció de Residus: Retirada de residus del riu Besòs.

Com és tradicional a la nostra escola, l’alumnat d’ESO ha participat de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que enguany ha tingut lloc entre el 16 i el 22 de novembre. Aquesta iniciativa parteix d’un objectiu, que és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus amb el foment d’accions sostenibles arreu del continent.

Un any més, l’escola s’ha sumat a la celebració amb una campanya de retirada de residus del riu Besòs. Aquesta activitat, s’integra dins del nostre projecte sobre els objectius de l’Agenda 2030 i pretén conscienciar l’alumnat de l’impacte negatiu del plàstic i altres residus en el medi natural, així com la dubtosa praxi de la ciutadania. Tanmateix es pretén potenciar la reducció del consum dels envasos aprofitant així per oferir un servei a la comunitat tenint cura del paisatge i l’entorn proper, alhora que s’inculca una necessitat de respecte cap el medi natural i la importància de la reducció i el reciclatge dels residus.

Durant la recollida van ser retirats més de 80 quilograms de residus, que van ser classificats de la següent manera:

-Envasos (39,43kg)

-Paper i cartró (1,8kg)