SETMANA DE LA CIÈNCIA 2021

Com a cloenda de la Setmana de la Ciència, a l’escola hem organitzat la 3a edició de la Fira de Ciència Anselm Clavé.

L’objectiu fonamental d’aquesta jornada és despertar i potenciar l’interès de l’alumnat vers la ciència i la tecnologia.

Aquest any han estat els més petits i els més grans de l’escola (Infantil i ESO) els encarregats de transmetre les seves experiències als seus companys de Primària.

Amb les pràctiques realitzades hem treballat temes molt diversos com els efectes de l’aire, el pes dels líquids, els colors, els estats i la depuració de l’aigua, l’energia solar… i fins i tot, hem participat en l’excavació arqueològica del rei  Claverius I.

Tot plegat, ha resultat ser un dia ple d’experiències motivadores i que tota l’escola hem gaudit plenament.