Setmana Europea de la Prevenció de Residus: Fira d’envasos

Un any més l’escola s’ha adherit a la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, enguany centrada en els envasos. Aquesta iniciativa va aparèixer amb la intenció de cercar i donar a conèixer estratègies de reducció de residus amb el foment de diverses accions sostenibles i incidint en la presa de consciència sobre la necessitat de canviar el comportament quotidià de la ciutadania. És per aquest motiu que en el marc d’aquesta celebració, el 21 de novembre a l’escola s’ha celebrat una Fira dels envasos, durant la qual l’alumnat ha exposat els resultats dels seus treballs sobre aquest tema. A la fira ha assistit la totalitat de l’alumnat del centre, des dels infants d’I3 fins els companys i companyes de 4t d’ESO. A la tarda, l’escola va obert les portes a les famílies per fer-les partícips de la fira.
Els temes treballats a cada curs han estat els següents:
I3, I4 i I5: Decoració de l’espai
1r de primària: Tipus de contenidor