Sessió final del segon any GEP

Des del passat curs, el nostre centre està implementant el projecte GEP. Aquest projecte explora, des de diferents metodologies pedagògiques, l’aplicació de la llengua anglesa en la formació de l’alumnat. Dins del marc d’aquest segon any el grup impulsor del GEP ha realitzat el projecte: “UN Model: Different Countries, Same problem”, un projecte que pretén apropar la figura de les Nacions Unides a l’alumnat de 4t ESO, amb qui ja van testejar l’experiència.

La darrera sessió de formació es va realitzar el passat dia 30 de maig a l’edifici de l’Escola Oficial d’Idiomes del Maresme, a Mataró. Allà si van ajuntar els diferents centres educatius i vam poder gaudir d’una jornada d’intercanvi d’experiències on tothom va presentar els diferents projectes.

Amb aquest acte es dona per finalitzat el segon any d’implementació d’un total de 3.

Aquesta metodologia s’aplica progressivament en el funcionament del centre millorant considerablement els resultats en llengua anglesa de l’alumnat.