Master Chef Anselm Clavé

El treball per projectes és una molt bona manera de descobrir allò que ens interessa, de la mateixa manera que cal buscar i proposar activitats motivadores per tindre els i les alumnes ben interessats durant la investigació. En el nostre cas, l’objectiu era clar: necessitem informar-nos molt sobre l’alimentació saludable per tal de poder participar al concurs “Master Chef Anselm Clavé!”.

Després d’un segon trimestre on van aprendre moltes coses sobre el tema, els i les alumnes de 3r de primària ja estaven preparats per participar al concurs que tant desitjaven.

El final del nostre projecte sobre alimentació saludable va ser molt divertit:

• Quins aliments saludables m’agraden?
  • Dissenyem un plat divertit amb ells?
  • Primer el dibuixem?
  • El preparem a l’escola i el mengem per esmorzar?

Aquest procés va donar molt de si, fomentant la imaginació i creativitat dels nens i les nenes (i amb la gran ajuda dels pares i les mares) van sorgir idees genials i vam passar un molt bon matí de cuina i, com no, de menjar les nostres creacions.

Aquí trobareu les imatges dels esmorzars divertits (i saludables) que van fer els i les Chef’s de 3r per fer el tancament del projecte: animals, persones, plantes… Mireu, mireu!

Bon profit!!!!!!