Let’s Clean Up Europe! Let’s Clean Up Besòs!

Com és tradicional a la nostra escola, l’alumnat d’ESO ha participat en la campanya Let’s Clean Up Europe!, que enguany ha tingut lloc entre el 10 i el 12 de maig. Aquesta iniciativa parteix d’un objectiu, que és organitzar durant els mateixos dies i arreu d’Europa, accions de retirada de residus de l’entorn natura, fomentant així les accions sostenibles arreu del continent.

Un any més, l’escola s’ha sumat a la celebració amb una campanya de retirada de residus del riu Besòs. Aquesta activitat, s’integra dins del nostre projecte sobre els objectius de l’Agenda 2030 i pretén conscienciar l’alumnat de l’impacte negatiu del plàstic i altres residus en el medi natural, així com la dubtosa praxi de la ciutadania. Tanmateix es pretén potenciar la reducció del consum dels envasos aprofitant així per oferir un servei a la comunitat tenint cura del paisatge i l’entorn proper, alhora que s’inculca una necessitat de respecte cap el medi natural i la importància de la reducció i el reciclatge dels residus.

Durant la recollida van ser retirats més de 40 quilograms de residus del la ribera del riu.