LA VIDA ÉS UN CARNAVAL!!!

Riures, balls, bon humor, diversió… Així va ser el Carnaval a l’escola!!!

Tota una setmana boja, amb pentinats estrambòtics i maquillatges originals. Una setmana en la que tot s’hi val, fins i tot venir en pijama a l’escola, en la qual els personatges més divertits i irreverents es converteixen en reis i en la que la gresca i la disbauxa són protagonistes.

Uns dies diferents que van concloure amb una fantasia de colors per deixar enrere els moments grisos de les nostres vides. Perquè sí, el Carnaval és vida, i la vida és un Carnaval que mereix ser viscuda amb il·lusió i gaudint de cada moment.

VISCA CARNAVAL!