Inaugurem el nostre aparcament de patinets i bicicletes

Dins el nostre projecte d’iniciació en el programa d’Escoles Verdes i el treball dels diversos objectius de sostenibilitat que inclou l’Agenda 2030 de l’ONU, hem adquirit una sèrie de compromisos per innovar, incloure, avançar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat. En aquest sentit, hem iniciat una sèrie d’accions per emprendre aquest camí. Una d’elles és el canvi progressiu de l’enllumenat halogen de l’escola per un de leds que permeti un estalvi considerable d’energia (iniciat a la sala d’actes)

D’altra banda, a l’Escola Anselm Clavé, volem promoure la conscienciació mediambiental i la sostenibilitat, així com la promoció d’actituds de respecte i civisme. En aquest marc, s’incentiva el desplaçament de l’alumnat amb mitjans de transport no contaminants, sobretot bicicletes i patinets. A aquest efecte, hem habilitat dins el recinte escolar un espai que funciona com a aparcament per aquests vehicles. Per tal de garantir un bon ús de l’espai, hem redactat una sèrie de normes que s’hauran de complir per poder gaudir d’aquest servei.

1. L’aparcament de patinets i bicicletes del centre està situat dintre el recinte escolar, concretament a la sala d’actes.
  2. L’horari d’ús d’aquest espai serà des de l’arribada al centre fins a acabar la jornada escolar.
  3. Només podran portar patinet o bicicleta a l’escola i fer ús del pàrquing l’alumnat que ho necessiti per qüestions d’autonomia personal i no per motius lúdics.
  4. Resta prohibit fer ús del patinet o bicicleta dins el recinte escolar (no es pot accedir a l’escola pedalant o patinant)
  5. Els patinets es deixaran degudament lligats als elements habilitats a l’aparcament.
  6. L’escola no es fa responsable en cap cas de la pèrdua o possibles desperfectes en els patinets o bicicletes estacionats.
  7. L’incompliment de qualsevol punt d’aquesta normativa podrà conduir a la prohibició de l’ús i gaudi d’aquest servei.
  8. L’acceptació d’aquesta normativa és una condició indispensable per a fer ús del servei d’aparcament.

Aquest és el nostre aparcament:

PATINETS                                                                           BICICLETES