Iª Caminada Escolar Familiar Anselm Clavé

El passat dissabte 19 d’octubre va tenir lloc la 1a Caminada Escolar Familiar Anselm Clavé per la Serralada de Marina, que va resultar tot un èxit pel seu nombre de participants. Amb aquesta iniciativa hem volgut fomentar la relació entre nens i nenes, famílies i professorat, amb una trobada on tots per igual hem pogut gaudir d’un entorn natural. La cohesió entre els diferents membres de la comunitat educativa és un dels punts claus per assolir l’èxit tant en la formació acadèmica com en l’àmbit personal. De ben segur que en farem més!!!