La finestra, la nostra revista escolar.

Famílies! Benvingudes a un nou espai creat per compartir amb vosaltres totes les experiències del nostre alumnat.
Avui donem la benvinguda a La finestra: un espai per compartir, fer escola i mostrar tot allò que forma part de l’Anselm Clavé, la nostra casa.
Volem donar el tret de sortida a la que serà, des d’ara, la revista oficial de l’escola i que entre tots, petits i grans, hem creat.
I us preguntareu… I què s’hi veu per La finestra?
S’hi veuen somnis, il·lusions i realitats. S’hi veu creixement, valors i estima. S’hi veu feina, un gran equip i molta dedicació…
Descarregueu gratuïtament la revista fent clic a la portada del número que us interessi:

La finestra n.1
La finestra n.2