3r d’ESO. Estimar no fa mal

Durant el curs 2018-2019 els alumnes de 3r d’ESO del nostre centre novament participen el en programa Estimar no fa mal. Aquesta és una activitat organitzada per l’Ajuntament de Mollet del Vallès i impulsada per l’Institut Català de les Dones, una iniciativa que va nèixer el 2014-2015 i que inclou diversos tallers per prevenir els alumnes de secundària del municipi de la violència masclista. Aquest cicle d’activitats pretén donar a conèixer algunes de les situacions d’abús en les relacions de parella i afectives i així fomentar actituds i comportaments igualitaris, promovent d’aquesta manera la reflexió al voltant dels comportaments abusius vinculats als rols de gènere i als models de feminitat i masculinitat.