ESPAI D’APRENENTATGE: EXPRESSIÓ CORPORAL I DRAMATITZACIÓ

Un altre dels espais d’aprenetatge que fem a primària és el d’expressió corporal i dramatització. Ambdues disciplines tenen múltiples beneficis pel desenvolupament global dels infants ja que  ajuden a fomentar la creativitat, expressar sentiments i emocions i conèixer el propi cos d’una manera divertida, vivencial i  motivadora pels alumnes.

A través de les activitats programades treballem la socialització dels nens, l’exteriorització de les emocions, l’ús de la imaginació i la deshinibició. Mitjançant el joc, els contes, els titelles, la mímica i i altres activitats,  els nens aprenen a compartir, escoltar i respectar als companys. Setmana rere setmana anem construint un món de fantasia en el que els alumnes són els veritables protagonistes.