Els Pastorets

Un any més els alumnes de 4t d’ESO han interpretat l’obra “Els Pastorets” de Josep M. Folch i Torres, una representació teatral típica de les festes de Nadal a molts indrets de Catalunya. L’argument d’aquesta obra combina alguns continguts de rerefons cultural-religiós i la lluita del bé i del mal entre àngels i dimonis, i diverses històries i diàlegs dels pastors que rememoren el primer Nadal.
Des de principis del segle XXI l’escenificació de pastorets és molt estesa en els territoris de parla catalana, pel que a l’escola continuem apostant per fer partíceps dels nostres alumnes d’una de les representacions tradicionals més arrelades en la nostra cultura..