El plaer de la lectura.

Tal i com us hem anat informant en articles anteriors, la setmana passada a l’escola vam preparar amb molta il·lusió tota una sèrie de tallers relacionats amb la diada de sant Jordi: el dia de la rosa i del llibre.

Els contes, els llibres, els punts de llibre i sobretot la creació de la nova revista escolar “La finestra” han estat, entre altres, part dels protagonistes de les activitats portades a terme pel nostre alumnat. Els nens i nenes han estat molt motivats pel tema de la lectura però a vegades costa mantenir aquest interès.

És per aquest motiu que escola/família hem de transmetre el plaer per llegir i donar-los raons per fer-ho:

• Per saber.
  • Per aprendre.
  • Per aprendre a pensar.
  • Per descobrir el món.
  • Per conèixer altres mons.
  • Per crear un món propi.
  • Per conèixer els altres.
  • Per riure.
  • Per plorar.
  • Per imaginar.
  • Per explorar.
  • Per jugar.
  • Per passar-ho bé.
  • Per somiar.
  • Per créixer.
  • Per …

Us animo a seguir escrivint raons.