Educació Física / Ja sabem fins a on hem arribat!!!

Uauuuuuu!!!!

Estic molt content! Hem caminat mooooolt, i a més, els alumnes de l’ESO i els seus familiars també s’han volgut afegir amb nosaltres. Entre tots hem caminat ni més ni menys que 5.500 quilòmetres!!! ????

Gràcies a tots vosaltres hem aconseguit arribar i plantar la nostra bandera a Kuwait.

Els habitants de Kuwait podran veure que una petita però valenta escola de Mollet del Vallès ha fet tot un llarg camí per arribar fins allà.

Però sabeu què? Crec que de la mateixa manera que hem arribat a Kuwait podriem continuar el nostre camí i en comptes de plantar la nostra bandera, aquesta vegada podriem plantar una pancarta amb un missatge!!!!!

Hi ha molts llocs al planeta on podriem plantar una pancarta amb el nostre missatge, però hi ha un que és molt especial.  És la Selva de Borneo, a Indonesia.

Un lloc màgic, ple d’animals i plantes. Allà pots tancar els ulls i escoltar tants sons i olorar a tantes coses diferents que pot semblar que encara tinguis els ulls oberts.

M’agradaria explicar-vos més històries boniques d’aquesta selva però estic una mica preocupat…

Mireu aquest vídeo i sabreu per què estic preocupat.

És per això que m’agradaria que entre tots i totes portem una pancarta amb un missatge a la selva de Borneo!

Envieu-me també què posaríeu en aquesta pancarta. La més original serà la que plantarem a la selva, davant de tothom, perquè la puguin veure i pensar si el que estan fent, està bé o malament.

Ajudan’s a pensar el missatge!

Continueu fent quilòmetres, animeu a més familiars i amics, i expliqueu-lis per què voleu caminar i arribar fins a la Selva de Borneo!

A 12.000 quilòmetres de distància!!!!

Segurament tardarem més d’una setmana, però creieu-me, valdrà la pena l’esforç!

Cada diumenge em podeu enviar quants quilòmetres o passes heu fet entre tots els vostres amics i familiars i cada setmana anirem actualitzant el blog per veure per on anem.

Us animeu?

Envieu els quilòmetres o passes que heu fet i el missatge que posarieu a la pancarta a: fgarc56@xtec.cat

Entre tots i totes serem més forts!

Javi García

Mestre d’Educació Física