Educació infantil: Diada de Sant Jordi 2021

La diada de St. Jordi és una de les festes que celebrem cada any a la nostra escola. Aquest any hem realitzat una sèrie d’activitats i tallers durant tota la setmana. Mai pot fallar la llegenda de Sant Jordi on els nens queden bocabadats amb la història i els seus personatges, el drac, la princesa i el cavaller,  i amb l’alegria de les cançons.

Cada classe ha fet un punt de llibre representant  una rosa i com a manualitat hem fet un drac ferotge, dels que treu foc per la boca.tot decorant.lo amb gomets.. Com ens agrada portar els nostres treballs a casa.

La cloenda de la festa ha estat divendres on els nois de l’ESO ens han fet una representació de titelles al teatre i ens han fet reviure el conte. Plens d´entusiasme els hi hem pogut fer preguntes de les nostres inquietuds.i els hem felicitat. Ho han fet superbé. A la tarda hem sortit a passejar per Mollet per poder veure l’ambient i alguna de les típiques paradetes de llibres i roses.

Sabeu una cosa? Cada classe hem muntat la nostra pròpia paradeta a l’aula. Cada nen ha portat un conte que hem intercanviat entre els companys. Per decorar no hi ha faltat les roses, algun drac i inclús alguna figureta dels personatges fetes pels propis nens.

Estem molt contents perque s’ha publicat el primer número de la revista de l’escola, LA FINESTRA,i ha estat un especial Sant Jordi. Els nens d’infantil vàrem fer uns dibuixos de la llegenda i han estat seleccionat uns quants per a fer la publicació.. Ha estat una manera molt bonica per desitjar una molt bona diada de Sant Jordi.

Fins l’any vinent, Sant Jordi, la princesa i el drac. Que la màgia de la llegenda ens ompli de llibres i roses en una festa molt arrelada a tots nosaltres.