Contes per la pau (Pau, justícia i institucions sòlides)

Dins del projecte de curs per estudiar els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, l’alumnat d’ESO ha creat videocontes amb històries que giren entorn la pau. Aquesta activitat resta integrada en el projecte sobre l’Objectiu 16, Pau, justícia i institucions sòlides. Aquests vídeos són adreçats als alumnes més petits de l’escola, una forma adaptada a la nova situació per mantenir la relació entre tots els nens i nenes de l’escola, alhora que es tranmeten valors com la pau. Si voleu veure alguns exemples feu clic en la següent imatge: