CASTANYADA I HALLOWEEN

La fusió de les tradicions catalanes amb d’altres de caire internacional, ens permeten treballar diferents cultures sense perdre la nostra essència. I és que la Castanyada i el Halloween han vingut de la mà i ens han portat una setmana d’allò més divertida, on els infants i joves de tota l’escola han fet un munt d’activitats relacionades amb les dues temàtiques i han estat d’allò més motivats.

Dilluns, l’alumnat va arribar a l’escola amb una gran sorpresa: el passadís de l’entrada s’havia convertit en un bosc ple de bolets, pinyes i colors de la tardor!

A més, com a segona sorpresa, es van trobar els dibuixos que havien pintat (des de P3 fins a 4t d’ESO) formant garlandes que decoraven tota l’entrada de l’escola.

A l’àrea de llengua anglesa s’han dut a terme activitats per aprendre el vocabulari que acompanya el Halloween. El Halloween Bingo i els Skeletons han triomfat a tots els cursos!

I per fi ha arribat l’esperat divendres!

L’alumnat d’Infantil ha fet una sortida amb els companys/es d’Aula2. Han anat al Parc de Can Mulà i han treballat el Castaween! S’ho han passat molt bé i la Maria Castanyera els ha explicat les dues tradicions. Finalment han fet unes disfresses de Halloween d’allò més divertides i a la tarda s’han disfressat de castanyers i castanyeres!

Cicle Inicial de primària han fet una sortida a la Fundació Mona. Han volgut tenir un dia d’allò més especial i què millor que fer una excursió tan interessant amb els amics i les amigues! Van treballar les festes durant la setmana: amb diferents manualitats i una tarda de cinema de por amb “Hotel Transsilvània”.

Cicle Mitjà de primària, durant el matí han fet un taller de panellets i altres activitats, com un Passaparaula de Tardor amb Kahoot i un show de dansa.

Cicle Superior de primària han fet taller de panellets i, seguidament, han gaudit del Passatge del Terror que han preparat els companys/es de 4t d’ESO! Han sortit ben espantats, però sembla que els ha agradat tant que l’any vinent voldran repetir!

I a Secundària… semblava que a primera hora del matí venien ben adormits, però de seguida s’han despertat. L’escola a les fosques i uns éssers amagats esperant-los per tots costats i fent-los ensurts han fet que tinguessin un bon dia per recordar!

Després han fet discoteca i han visitat el Passatge del Terror, on els esperaven diverses proves que havien de superar si volien sortir de l’última sala!

Després d’aquest dia tan divertit i intens, us volem desitjar:

Feliç Castanyada i Happy Halloween a tothom!