Art Fora de Lloc – Exposició

Durant la setmana temàtica d’aquest vam realitzar una activitat conjuntament amb el Museu Abelló. Aquesta activitat engrescava a l’alumnat de secundària a dissenyar i crear els materials per una exposció que es mostraria al museu. Aquesta activitat forma part del programa Apadrinem en nostre patrimoni.

L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar el material i accions al voltant del concepte d’Espoli, l’apropiació d’obres d’art i el seu trasllat a altres països, una pràctica habitual durant el s.XIX i principis del s.XX.

Agafant referents com el Fris del Partenó Grec, el Pantocrator de Boí Taüll i les màscares africanes de la col·lecció Abelló plantegem al visitant una acció per salvar els Mosaisc de La Teneria de Mollet, obra de Lluís Bru i Salelles.

Us hi esperem a tots i totes!