Aquí prou bullying

Des del curs 2020-2021 la nostra escola forma part del projecte d’innovació pedagògica Aquí prou bullying impulsat pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és la ràpida detecció i prevenció de possibles casos d’assetjament escolar per tal de garantir la bona convivència i la cohesió social al nostre centre.

Actualment, ens trobem en la fase de consolidació del projecte, formant nous guaitesa de la formació de l’equip impulsor. Aquest projecte pretén donar el protagonisme a l’alumnat, així com emfatitzar i revaloritzar al paper de la resta de la comunitat educativa.

El programa posa a l’abast dels centres la formació, estratègies i recursos necessaris per elaborar un projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

OBJECTIUS DEL PROJECTE:

Implicar la comunitat escolar davant els casos d’assetjament.

Potenciar el compromís actiu de l’alumnat en la prevenció i detecció dels casos d’assetjament.

Fomentar la gestió positiva dels conflictes.

Contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat.

Si vols més informació feu clic AQUÍ