2n d’ESO. Taller d’electricitat al MNACTEC

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa  per realitzar un taller sobre les diferents formes de generació de l’electricitat, les magnituds elèctriques, les relacions entre elles i com s’utilitzen els aparells de mesura. També van poder experimentar amb diferents efectes de l’electricitat i propietats com la resistència elèctrica dels materials o el comportament del corrent elèctric d’alta freqüència i van viure les experimentacions d’alta tensió a la gàbia de Faraday.

Amb aquesta sortida es van poder assolir diferents objectius, com ara comprendre els diferents tipus de generació d’electricitat, així com experimentar amb diversos aparells que intervenen en la generació del corrent, la seva transmissió i aprofitament. Durant el taller, l’alumnat va entendre les propietats i el comportament dels materials envers l’electricitat i també van experimentar amb l’alta tensió.