22 de novembre – Santa Cecília: patrona de la música

El passat dimecres 22 de novembre va ser Santa Cecília: la patrona de la música. És per això que vam dedicar una part de la jornada a celebrar la música, en honor a la patrona d’aquest art que tant ens agrada.

Durant la diada, l’alumnat que cursa estudis d’instrument, cant i/o dansa va poder fer una mostra a la resta de companys/es de l’escola en forma de concert durant el matí i, a la tarda, van debutar davant les famílies.

Van participar un total de 24 alumnes de tota l’escola cantant, ballant i/o tocant diversos instruments: duet de guitarra elèctrica i bateria, piano individual i a quatre mans, violoncel, mostra de batucada, cant, guitarra, ukelele, flauta travessera…

Us deixem una petita mostra del concert per tal que pugueu veure els i les artistes que tenim a l’escola:

Enhorabona a tots i totes, va ser tot un èxit de participació i ho vau fer d’allò més bé!!!!!

VISCA LA MÚSICA!!!!!