Benvolgudes famílies,

Atesa l’excepcionalitat del moment actual hem cregut adient  ampliar els canals de comunicació família-escola. Hem obert un canal de difusió a Telegram* gestionat per l’escola, per als qui tingueu aquesta aplicació. Aquest canal de comunicació no substitueix en cap moment les notificacions directes que es fan a través de les delegades de classe amb el WhatsApp ni la pàgina web de l’escola. El Telegram ens permet enviar-vos comunicats i, a més, notícies que poden ser del vostre interès.

Per tal d’adherir-vos, només cal que us uniu a través d’aquest enllaç.

* Telegram és una aplicació de missatgeria gratuïta que es pot descarregar a Play Store. L’activem com a canal de difusió, per tant, només es per rebre informacions i no permet interactuar.

Atentament,

L’Equip Directiu