Recull de treballs de Sant Jordi 2020

Estimades i estimats alumnes, benvolgudes famílies,

Totes i tots sabeu que, com no podia ser d’altra manera, a l’escola Pau Vila enguany també hem celebrat la diada de Sant Jordi.

A casa, amb la família, hem reviscut la llegenda, l’hem reinventat. Hem creat obres de teatre, hem cantat les cançons de cada any i n’hem descobert de noves. Hem omplert la taula de papers, tisores, cola i altres materials per fer manualitats i dibuixos. I hem creat tota mena de textos, des de còmics fins a cal·ligrames, passant per les narracions i els diàlegs.

Ha estat, doncs, una diada diferent. Però, com sempre, bonica, creativa i enriquidora. Amb una gran implicació i participació de les famílies, que volem agrair de manera molt especial.

Amb aquest recull volem donar visibilitat a les activitats que heu fet des de casa. No hi són pas totes, hi ha treballs preciosos que no es poden compartir en aquest format.  Aquí trobareu, entre altres, roses que fan olor, princeses valentes, dracs pacients, coves acollidores i pobles que superen les dificultats.

Cada treball un somni, una il·lusió o més!

Desitgem que en gaudiu.