La Yolanda i la Mònica ens expliquen un conte

En aquest moments de confinament, en què tots els dies semblen iguals, tenim la possibilitat de ser creatius i de fer regals, als demés, que no tenen preu però que valen molt.

Això és el que ens fan dues mares de l’escola, la Yolanda i la Mònica, que al llarg del curs,  han estat col·laborant amb nosaltres per anar-nos introduint tant als alumnes com a les mestres, al món del ioga, d’una manera generosa i altruista.

Totes dues, tot i la distància, han volgut explicar-nos un conte molt especial, inventat i fet amb molta estima, per als veritables herois i heroïnes d’aquests moments, tots els nens i nenes… però sobre tot per a tot l’alumnat, les famílies i els/les mestres de l’Escola Municipal Pau Vila.

Moltes gràcies per aquest regal, Yolanda i Mònica.

Esperem que us agradi i recordeu que vosaltres sou un gran regal!

Cada dia que passa… un dia menys per veure’ns…

Fins molt aviat