8 de març de 2023, Dia Internacional de les Dones

Avui es celebra el dia de la dona. Aquest dia commemora la lluita de les dones per la seva participació, juntament amb els homes, en l’àmbit laboral, i per tant pel dret a la independència econòmica.

Afortunadament, avui en dia, posem més consciència i, tot i que encara queda camí, hem de continuar treballant i avançar cap a una societat que valori i entengui de persones, que la dona hi tingui el lloc que es mereix. L’escola vetlla per una educació respectuosa, coeducadora, potenciadora de valors i integral (creixement personal, emocional, social, intel·lectual i acadèmic).

Avui tot l’alumnat de l’escola ha portat una samarreta lila i ha participat en un ball.

Volem agrair la participació i col·laboració de tothom. Gràcies de tot cor. Si treballem junts, tot és possible!