Assemblea d’alumnes

El passat 20 de maig, vam celebrar l’única assemblea d’alumnes d’aquest curs, ja que per tota la situació viscuda no ens havíem pogut trobar presencialment.

Des de l’Escola donem molt valor aquestes reunions, ja que és un moment on els alumnes poden parlar, reflexionar i fer propostes de millora pel bé comú, com a representants de les seves classes.

Vam valorar molts fets que havien passat des de principi de curs (COVID, mascaretes, confinaments, protocols, etc.) i ens vam felicitar per haver-ho superat amb èxit.

També vàrem parlar de la responsabilitat, de tots i totes, dels materials de l’escola, de les organitzacions dels patis i del perquè la proposta d’un dia sense pilota, a l’hora d’esbarjo; vam fer propostes de millora pel pròxim curs.

Es va comentar que aviat seria el 60è aniversari i que ens agradaria recollir idees/propostes de tot l’alumnat,  per poder celebrar-ho.

Va ser una reunió participativa i emocionant, plena de consciència i coherència.

Sabem i sentim que l’Escola és nostra per això tots hem de ser responsables i tenir-ne cura i estima.