TokApp school

Benvolgudes famílies,

Per comunicar-nos amb vosaltres de forma ràpida i senzilla l’Escola Municipal Pau Vila començarem a utilitzar la plataforma TokApp School. Convidem a que pares i mares es descarreguin de forma gratuïta l’aplicació en els seus telèfons mòbils i a les seves tauletes.

Per aquest mitjà podreu obtenir la informació immediata i a més,  respondre quan el centre ho sol·liciti.

Destacar que aquesta és una aplicació totalment gratuïta per a telèfons Android i iOS. La trobareu disponible tant a Play Store  com a App Store.

Avui us hem repartit una circular amb les vostres dades. Si estan correctes no heu de fer res, però si pel contrari heu de fer alguna esmena entreu en el següent formulari de google i modifiqueu les dades incorrectes:

Formulari de modificació de dades incorrectes

Moltes gràcies