Dia de la dona, avui i cada dia a l’escola

Avui en el calendari és el Dia Internacional de les Dones, i els alumnes de 6è han realitzat una activitat a on han donat valor a dones de la història; han reflexionat sobre la situació de les dones avui en dia, han parlat de drets i del respecte de tota persona per ser com és i aconseguir les seves aspiracions sense prejudicis de cap tipus.

Al llarg d’aquesta setmana s’anirà treballant en altres cursos, però aquest sentiment el tenim arrelat a l’escola i treballem junts, de manera transversal, per una educació respectuosa, coeducadora, potenciadora de valors i integral (creixement personal, emocional, social, intel·lectual i acadèmic).

Sabem que petites accions generen grans canvis… doncs confiem que aquest sentir provocarà un món millor.