Castanyada 2020

Avui hem celebrat una festa molt atípica de la Castanyada ja que no ens hem agrupat tots junts. Tot i això, cap virus ens traurà l’essència de l’escola i la il·lusió de gaudir d’una de les nostres festes. La castanyera ha arribat a l’escola i els nens i les nenes han  menjat castanyes ben calentes, tot cantant i ballant cançons tradicionals de la tardor. Els alumnes de cicle superior han anat al parc de Cal Jardiner a menjar les castanyes.

Per finalitzar la jornada, a la tarda, s’han fet diferents tallers i el nostre particular Halloween, “trick or treat”. Des de l’àrea d’anglès es treballa aquesta festivitat i els nens i les nenes de 6è han preparat a la pista el museu del terrorLa resta de cursos han anat a veure els companys i han gaudit d’una tarda terrorífica amb aquests éssers i monstres tan peculiars.

Volem agrair la participació i col·laboració de l’AMPA en l’organització de la festa i a la comissió d’ambientació per guarnir l’escola i deixar-la ben bonica.

Us recordem que demà, dia 30 de novembre, és festa a l’escola, dia de lliure disposició.