Bon inici de curs

A poques hores de retrobar-nos, tots i totes sentim un cúmul d’emocions.

Sabem que serà un any excepcional, ple de reptes nous i estem convençuts de què amb esforç, estima, dedicació i confiança ens en sortirem.

Si treballem junts, tot és possible!

Tenint en compte la realitat que estem vivint, cal ser conscients que aquest retorn a l’escola serà totalment atípic.

En aquest inici de curs la prioritat és que els infants puguin anar a l’escola, puguin recuperar les relacions socials, els hàbits, les rutines i el gust per aprendre junts.

Dediquem els nostres esforços a acompanyar, els infants, de la millor manera possible, mantenint la calma i tranquil·litat, malgrat la situació, i vivint amb el màxim d’optimisme i serenor possible.

Si vetllem perquè els infants vinguin contents a l’escola, que hi hagi un ambient agradable a l’aula i un grup ben cohesionat, possibilitarem que els infants se sentin bé i que puguem anar agafant el ritme, a poc a poc, dels hàbits de treball i els aprenentatges.

Probablement ens trobarem que els infants hauran “oblidat”  aprenentatges treballats en el curs anterior, és comprensible i no ho hem de patir… tornarem a gaudir experiències que faran que aprenguin més i millor amb el valor afegit de la situació.

És per tot això que CONFIEU en l’equip docent del Pau Vila, han treballat i estan treballant molt per acompanyar als/les vostres fills i filles.

Tenim una gran escola… SOM UNA GRAN ESCOLA!

Us agraïm la vostra responsabilitat i confiança.

Bon inici de curs!